Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 24-miesięcznej gwarancji na zasadach rękojmi. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców. Jeśli otrzymasz produkt z jakąkolwiek wadą techniczną lub też z innego rodzaju niezgodnością prosimy o skorzystanie z poniższej instrukcji „krok po kroku

 

KROK 1

Wypełnij formularz reklamacyjny opisując dokładnie wadę produktu. Link do formularza: Reklamacja

 

KROK 2

Wydrukuj formularz lub wypisz go ręcznie i podpisz.

 

KROK 3

Spakuj towar i formularz.

 

KROK 4

Paczkę wyślij na nasz adres:

Famito Anna Fiut

Osmeckiego 5/15

35-506 Rzeszów

 

KORK 5

Oczekuj na odpowiedź reklamacyjną.

Staramy się rozpatrywać reklamacje najszybciej jak to możliwe.

Maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź to 14 dni od daty otrzymania przesyłki ze zwrotem.

 

PAMIĘTAJ:

  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
  • odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź w przypadku braku adresu e-mail na adres poczty tradycyjnej
  • w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji – naprawiony lub nowy towar wysyłamy na  nasz koszt
  • otrzymane gratisy nie podlegają reklamacji